Uten dere stopper Norge
En stor takk til alle dere som står på hver dag for å holde transportsektoren i gang.
Myndighetene viderefører smitteverntiltakene til og med 13. april 2020. Vi følger myndighetenes råd og forbundskontoret forblir ubemannet til over påske.
Vi er tilgjengelig og betjener alle henvendelser etter beste evne. Vi




CargoNet skal kjøre ett tog mer i døgnet mellom Bodø og Trondheim. Vognene vil være fylt med
Kan noen sette en strek for en ordning som har vært en del av lønnsbetingelsene i alle år? Det vil Norsk Jernbaneforbund ha svar