Bruk stemmeretten i lønnsoppgjøret

Årets lønnsoppgjør er i full gang, og du som medlem skal få si din mening. Det er du som bestemmer om lønnsoppgjøret er godt nok. Det gjøres gjennom en uravstemning, som betyr at alle medlemmer som er omfattet av en tariffavtale også skal stemme over forhandlingsresultatet.

DEMOKRATI: En uravstemning er viktig
</p srcset=

2026-05-20T14:32:51+02:0030. april 2026|